دکوراسیون داخلی سبک مدرن| راهنمای طراحی داخلی مدرن ۲۰۲۱
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

دکوراسیون داخلی سبک مدرن

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

دکوراسیون داخلی سبک مدرن، طراحی مدرن یک سبک طراحی داخلی است که با پالت رنگی تک رنگ، خطوط تمیز، مینیمالیسم، مواد طبیعی و نور طبیعی مشخص می شود. این به طور خاص به یک جنبش زیباشناختی تاریخی اشاره دارد که در اوایل تا اواسط قرن بیستم رخ داد. اگرچه اغلب با اصطلاح "طراحی معاصر" اشتباه گرفته می شود - یا به جای یکدیگر استفاده می شود، طراحی مدرن سبک متمایز خود است.

تاریخچه مختصری از طراحی مدرن
طراحی مدرن ریشه در مدرنیسم دارد، جنبشی که در اوایل قرن گذشته با تأکید بر تفکر انتزاعی، کارکرد و اشکال ساده و واضح مشخص می شود.

ریشه های آلمانی و اسکاندیناویایی: شما می توانید ریشه های طراحی مدرن را در طراحی باهاوس آلمان و طراحی اسکاندیناوی جستجو کنید. باهاوس که به نام Staatliches Bauhaus نیز شناخته می شود، یک مدرسه طراحی آلمانی و جنبش هنری متعاقب آن در اوایل قرن بیستم بود که با هنرهای زیبا و عملکرد در هنرهای تجسمی، هنرهای تزئینی و معماری ازدواج کرد. زیبایی‌شناسی طراحی مدرن مکتب باهاوس شامل عملکرد مینیمالیستی و آزمایش‌هایی با شکل است.

تأثیر هنر مدرن: طراحی خانه مدرن برخاسته از جنبش هنر مدرن است، که گرایش های حداکثری طراحی ویکتوریایی را به نفع فلسفه فرم-فالو-کارکرد رد می کرد. فن آوری های جدید، صنعتی شدن و دسترسی به مصالح ساختمانی مانند فولاد و بتن نیز از هنر و معماری مدرن از دهه 1920 تا اوایل دهه 1950 خبر داد. خطوط تمیز، پنجره‌های کف تا سقف، فضاهای نشیمن باز و سقف‌های مسطح سبک غالب این عصر شد.
میراث ماندگار: در پایان جنگ جهانی دوم، معماران جوان شروع به انتقاد از ماهیت شدید مینیمالیسم کرده بودند. در دهه 1960، حساسیت های مینیمالیستی شروع به تولد دوباره تزئینات و پست مدرنیسم کرد. با این حال، میراث مدرنیسم همچنان در ساختمان‌های نمادین و به عنوان الهام‌بخش معماری معاصر به حیات خود ادامه می‌دهد.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: